Ezzel a gyors és érthető áttekintéssel szeretnénk Neked segítséget nyújtani a vásárláshoz a hhfashion.hu webshopban. Itt minden hasznos információt megtalálsz a fizetésről, szállításról is. Webshopunk működéséről ennél részletesebben az Általános Szerződési Feltételekben olvashatsz!
ÁLTALÁNOS INFORMÁCIÓK MEGRENDELÉSHEZ
Az egyes termékek mellett feltüntetett árak a törvényben meghatározott ÁFA-t igen, a szállítás és az esetleges utánvét kezelési költségeit nem tartalmazzák. Amennyiben a kosaradban a termékek összértéke (a kedvezményekkel együtt) meghaladja a 30.000 Ft-ot, a szállítást Magyarország területére ingyenesen biztosítjuk.
Nézz körbe a webshopban! A termékekre kattintva elolvashatod a termékleírást, megnézheted a képeket. Ha kiválasztottad a megvásárolni kívánt terméket, tedd a kosaradba a „Kosárba rakom” gomb segítségével. Opciós termékeknél ez csak akkor működik, ha kiválasztottad a megfelelő méretet vagy típust az adott termékből, és csak azután kattintható a “Kosárba rakom” lehetőség, miután bejelölted a legördülő listából a helyes méretet/színt. Ezt a méret-/színválasztónál tudod megtenni, alapesetben a “Válassz egy lehetőséget” feliratot látod a méret-/színválasztó alatt. Ezután a kosár aloldalra navigál a rendszer.
A kosár aloldalon a „Tovább a pénztárhoz” gombra kattintva tudsz továbblépni, vagy folytathatod a vásárlást. Ha törölni szeretnél egy terméket a kosaradból, azt a termék előtti „x” gombra kattintva teheted meg. Ezután a „Kosár frissítése” gombra kattintva láthatod a kosarad aktuális tartalmát és a termékek árát. Csak ezek után, a Pénztár oldalon kell megadnod az elérhetőségeidet és egyéb, fizetéssel és szállítással kapcsolatos információkat. Ezeket a rendszer automatikusan felajánlja, Neked csak ki kell tölteni a mezőket, vagy be kell jelölni a megfelelő pontokat.
Mindig ellenőrizd, hogy a szállítási címed, különösen az e-mail címed, illetve a telefonszámod pontosan adtad-e meg! Kérjük, vedd figyelembe, hogy a futárszolgálat Magyarországon csak magyarországi szolgáltatónál lévő telefonszám esetén küld értesítést, külföldi telefonszám megadása esetén a futár nem tud közvetlenül elérni szállításnál. A pontatlanságból fakadó sikertelen szállítási kísérletekért felelősséget nem vállalunk, a csomagot ilyen esetben csak újabb szállítási díj megfizetése esetén áll módunkban kiküldeni. Cégnevet csak üzleti megrendelés esetében szükséges megadnod, ez esetben viszont kötelező feltüntetned a rendelő cég adószámát is.
A Megjegyzés rovatba megírhatod, ha a rendeléshez vagy a szállításhoz kapcsolódóan észrevételed, speciális kérésed van (például: nem működik a csengő, ezért telefonáljon a futár, amikor megérkezik).
Ha mindent rendben találsz, akkor a vásárlást a „Megrendelés elküldése” gombra kattintva fejezheted be. A rendelés véglegesítése előtt azonban a jelölőnégyzetre kattintva el kell fogadnod az ÁSZF-et és az Adatvédelmi tájékoztatót, amelyekre kattintva elolvashatod a részleteket. A rendelést csak abban az esetben tudjuk fogadni, ha a két dokumentumban foglaltak alapján elfogadod működésünket.
Vásárláskor automatikusan létrejön az oldalunkon VÁSÁRLÓI FIÓKOD, amihez emailben kapsz jelszót. Bejelentkezés után, a Fiókom menüpont alatt így láthatod a korábbi rendeléseidet, követheted aktuális rendelésed állapotát, szerkesztheted számlázási és szállítási címedet, illetve ellenőrizheted fiókod állapotát Törzsvásárlói Programunkban.
FIZETÉSI LEHETŐSÉGEK
1. BANKKÁRTYÁS FIZETÉS
A vásárlás díját közvetlenül kiegyenlítheted bankkártyáddal a BARION fizetési módjával. Válaszd a BARION bankkártyás fizetési módot, majd a rendelés után a BARION rendszerén keresztül az oldal kérésének megfelelően add meg a fizetéshez használni kívánt kártya adatait. A bankkártyás vásárlás ez esetben a BARION oldalán történik, amelyről webshopunk rendszere visszaigazolást kap. Bankkártya-adatokat nem őrzünk.
2. UTÁNVÉTELES FIZETÉS
A megrendelt termékek árát, a szállítás költségét és az utánvétel díját egy összegben, a kézbesítőnél (készpénzben vagy bankkártyával) kell kiegyenlíteni. A vásárlásokról elektronikus számlát bocsátunk ki, amelyet mindegyik fizetési mód esetén e-mailben, a csomag feldolgozási folyamatának végén kiküldött visszaigazoló üzenettel együtt küldünk ki a vásárláskor megadott e-mail címre. A csomag ezt követően átkerül a futárszolgálathoz.
SZÁLLÍTÁSI INFORMÁCIÓK ÉS FELTÉTELEK
Webshopunk a szállítást a GLS futárszolgálattal végzi. Az. 1. és 2. pontban meghatározott szállítási költségek belföldi szállítás esetén érvényesek, feltételei csak Magyarország területére terjednek ki. A külföldre irányuló rendelések esetében a 3. pont feltételei a mérvadók.
1. SZÁLLÍTÁSI IDŐ
A szállítás várható ideje 1-3 munkanap. A csomagok feldolgozása menetrendszerűen 1-2 munkanap, a csomagfeladásról e-mail értesítést kapsz, és általában a feladástól számított másnapra meg is érkezik a rendelésed. Ha esetlegesen készlethiány lép fel vagy egy hétnél hosszabb csúszás alakul ki a beszállítók miatt, akkor tájékoztatunk róla, hogy később számíthatsz a rendelésed érkezésére. Utánvételes vagy bankkártyás fizetésnél a rendelés napján vagy a következő napon feladjuk a csomagot.
1.a GLS házhozszállítás
Vedd át a csomagodat kényelmesen, az otthonodban! Kérünk, ügyelj rá, hogy a szállítási címed, különösen az e-mail címed, illetve a telefonszámod pontosan add meg (a futárcég csak magyar telefonszám esetén tudja felvenni veled a kapcsolatot!).
• Díja utánvétes rendelés esetén 1899 Ft
• Díja bankkártyás rendelés esetén 1899 Ft
• Fizetési módok: bankkártyás fizetés a webshopban, utánvét készpénzzel vagy bankkártyás fizetéssel a futárnál
• Kézbesítés: Munkanapokon általában 8–17 óra közötti időszakban történik, a futárszolgálat értesítése, illetve egyeztetése alapján. A futárcég előre jelzi a csomag érkezését.
• Kérdéseid megválaszolásában a házhozsszállításról az alábbi összefoglaló segíthet!
INGYENES SZÁLLÍTÁS
A 30.000 Ft-ot meghaladó rendelés esetén a szállítás ingyenes. A rendelés összege az esetlegesen adott kedvezmény értékével együtt számítandó. Ebben az esetben kérjük, válaszd az ingyenes szállítás opciót a szállítási módok közül, ezt a rendszer automatikusan felajánlja.
SZÁLLÍTÁSINDÍTÁSI FELTÉTEL
Webshopként fenntartjuk magunknak a jogot, hogy abban az esetben, ha a Felhasználó korábban rendben teljesített rendelés és szállítás esetén csomagját nem vette át, vagy az átvételt a futárszolgálattól megtagadta, akkor a Felhasználó újabb rendelése esetén a szállítás kezdeményezését csak előreutalásos vagy a webshopon keresztül végzett bankkártyás fizetési mód esetén teljesítsük. Szintén fenntartjuk magunknak a jogot, hogy rendhagyó rendelési mennyiség esetén csak fizetés után indítsuk a csomagot.
6. ELÁLLÁS JOGA
Kérjük, a csomagot kézbesítéskor vizsgáld meg, és ha esetleg sérülést észlelsz a termékeken, kérd jegyzőkönyv felvételét a futártól vagy a csomagfelvétel helyén. Ez esetben ne vedd át a csomagot! Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni.
14 napon belül van lehetőség a termék visszaküldésére, kizárólag használatlan terméket áll módunkban cserélni, vagy visszavenni.
A termék visszaküldése esetén ellenőrizzük, hogy a termék sértetlen és használatlan állapotban van-e.
TERMÉKVISSZAKÜLDÉSI CÍM: 9700 Szombathely, Kőszegi utca 33.
ÁRUVISSZAKÜLDÉS: Áruvisszaküldésnél kérjük helyezze a csomagba az elállási nyilatkozatot, amin feltünteti a számlaszámot, amire a visszatérítést kéri.
KATTINTS IDE ÉS TÖLTSD LE:
Elállási nyilatkozat (minta) letöltése
Fontos információ:
30.000 Ft feletti vásárlás esetén a házhozszállítási költségeket átvállaljuk így a szállítás ingyenes, KIVÉTEL ha a vásárlása meghiúsul , vagyis a termék vagy termékek vissszaküldésre kerülnek és vásárlónál maradt áru értéke nem haladja meg a 30.000 Ft-ot. Ilyen esetben a visszatérítendő összegből, a szállítási költség a fizetési módnak megfelelően 1899 Ft (bankkártyás) vagy 1899 Ft (utánvétes fizetés) levonásra kerül.
A terméke(ke)t gondosan csomagolja be és küldje vissza GLS futárszolgálattal a fent megjelölt termékvisszaküldési címre. (utánvétes csomagot nem áll módunkban átvenni)
Minden esetben tartsd meg a visszaküldött csomag követési számát, hogy a csomag biztosan elérjen hozzánk.
A meg nem érkezett csomagokért felelősséget nem vállalunk. A termék(ek) visszaküldése és szállítási költsége minden esetben a vevő felelőssége.
Amint a visszáru megérkezik, a termék(ek)et megvizsgáljuk, hogy ugyanolyan állapotban van(nak)-e, mint kiszállításkor, (CSAK NEM VISELT ÉS CÍMKÉS TERMÉKET TUDUNK VISSZAVENNI) és amennyiben a termék megfelel a kritériumoknak, megkezdjük a visszaküldés feldolgozását, illetve az elállási nyilatkozatra felírt számlaszámra visszautaljuk az összeget 14 napon belül.